Realisatie

Graag ontvangen wij binnen een periode van drie maanden een financieel eindverslag van de activiteit. Het financieel eindverslag bestaat uit een realisatieformulier dat  op deze pagina te vinden is, een eindbegroting en kopieën van de originele bonnen/facturen van de kosten die jullie voor de door Stichting Toekenningen gesubsidieerde posten hebben moeten maken. Na de beoordeling van jullie realisatie zal onze penningmeester het toegekende bedrag naar jullie overmaken. Het overgemaakte bedrag kan afwijken van het toegekende bedrag indien kosten lager uit zijn gevallen, aangezien Stichting Toekenningen niet bijdraagt aan het maken van winst.

Stuur de realisatie per post naar Stichting Toekenningen, Nieuwe Achtergracht 170, 1018 WV Amsterdam of upload het via het formulier op deze pagina.

Download hier het realisatieformulier

Uploadformulier Realisatie

• Toegestane bestandstypen: pdf.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, xlsx.
  • Ja, ik heb alles naar waarheid ingevuld